x

Nagykereskedelmi programrendszer

Az "enterTrade" nagykereskedelmi verziót kifejezetten a gyors átlátható eladás és készletkezelés megvalósítására fejlesztettük ki. Több bolt, telephely, raktár bevételezése, eladása könnyedén és átláthatóan kezelhetõ, on-line kapcsolat vagy belsõ hálózat segítségével korlátlan gépen használható összeköthetõ. A vezetõi információk szintén távolról is lekérdezhetõek. Minden funkció megtalálható benne, amely szükséges lehet a moder kereskedelem napi értékesítési és készletgazdálkodási feladatainak megoldásához. A program korlátlan raktár kezelésre,telephelyek / boltok online kapcsolatának kialakítására és összevonására alkalmas. Vonalkód, göngyöleg kezelés, pénzügyi funkciók. Fizetendõ áfát és a kintlévõségeket is kezeli. Megrendelés, szállítólevél, számla menüpontok között a bizonylatok egy kattintással átadhatóak, összevonhatóak. A házipénztár és az idõszaki zárás funkciói az alkalmazottak elszámoltathatóságát teszik lehetõvé. A lekérdezésekkel átláthatóvá válik az árukészlet, a pénzforgalom és a cikkforgalom idõszakonkénti alakulása. A programot egy idõben több felhasználó is használhatja, jogosultsági rendszere beállítható.

A programrendszerünk kommunikál a www.shoprenter.hu webáruházzal API kapcsolaton keresztül.

  • Az ENTERSys programban nyilvántartott termékek szinkronizálása a webáruházzal
  • A webáruházban regisztrált partnerek adatainak automatikus betöltése az ENTERSys programrendszerbe
  • A webáruházban leadott rendelések automatikus betöltése az ENTERSys programrendszerbe, melynek köszönhetően automatikusan csökkenthető vagy lefoglalható a készlet és szállítólevél és számla is készíthető.

Fõbb jellemzõk, funkciók:
  • Több bolt illetve raktár közötti kapcsolat és átadás lehetõsége és annak követése
  • Korlátlan számú ügyfél, termék és raktár tartható nyilván.
  • Nettó illetve bruttó módon történõ elszámolás, mérlegelt átlagáras, vagy elszámoló áron történõ készletérték-számítás.
  • Raktárkészlet kezelése, minimális mennyiség figyelése, árlista és raktári nyilvántartó karton készítése.
  • Forgalmi listák, eladások adatai
  • Vezetõi információk: ügyfélkörök, termékcsoportok forgalma, termékek, szolgáltatások értékesítési adatai
  • Számos kényelmi funkció: beépített irányítószám-gyûjtemény, gyorsgombos elérések, valamint a felhasználókra szabható egyedi beállítások
  • A listák áthelyezése pdf állományba.
  • Lekérdezések Excelbe exportálásának lehetõsége.
  • A program korlátlan számú gépen felhasználható.
  • Automatizálható árúkészlet és árlista feltöltés a weblapra
  • Saját LOGO, cégembléma feltüntetése a nyomtatványokra, számlára
  • Szervízelés kezelése, igényes munkalap nyomtatása
  • Kasszapénz kezelése tetszõleges illetve napi bontásban
  • Eladásból, szervízbõl származó bevételek külön és egybevont nyilvántartása, árrés számítás
  • Tartozás kezelésének áttekinthetõ kezelése
  • Vonalkód olvasóval teljes kompatibilitás

Az itt felsorolt, valamint a további funkciók részletes ismertetéséhez kérje ingyenes rendszerbemutatónkat. Várjuk érdeklõdését!

Szakács Péter ifj.
 
Tel: +36-70/776-54-15+36-21/200-55-70


A programmal készített mintanyomtatványok:
 

Bizonylatok
  Megrendelés felvétele Megrendelés elõnézet,nyomtatás
  Szállítólevél felvétele Szállítólevél elõnézet,nyomtatás
  Számla felvétele Számla elõnézet,nyomtatás
 
Leltározás
  Leltárfelvételi ív Leltár adatok felvitele
Bevételezés
 
  Cikk termék bevételezése Új cikk termék felvétele
Feladatütemezés, belsõ levelezés
 
  Ütemezett feladatok a fõképernyõn Új feladat,meglévõ feladat feldolgozása
További funkciók
  Árlisták nyomtatása Napi árfolyam törzs



 

Elérhetőség