x

Terméktámogatás



Szerzõdéses ügyfeleinknek folyamatos terméktámogatást biztosítunk, mely többféle szolgáltatásból tevõdik össze.
 
Telefonos ügyfélszolgálat
Munkanapokon reggel 8:00-tól 16:00-ig folyamatosan rendelkezésre állunk, szükség esetén azonnali beavatkozást biztosítunk, tanácsadást, terméktámogatást nyújtunk szoftvereink használatával kapcsolatosan. Elérhetőek vagyunk vezetékes, mobil, IP telefonon és Skype-on keresztül is.
Internetes ügyfélszolgálat
Bármikor írhat az info@entersys.hu címünkre, kérdéseire a lehetõ legrövidebb idõ alatt reagálunk. Skype program használatával ingyenesen kapcsolatba léphet velünk.
Jogszabálykövetés
Biztosítjuk a törvényi változások naprakész követését, szoftvereinket az egyes jogszabályváltozásoknak megfelelõen módosítjuk és a programfrissítéseket ügyfeleink számára biztosítjuk.
Távsegítség
Biztonságos, azonnali on-line internetes kapcsolatot biztosítunk ügyfeleink gépei között így az esetleges felmerülõ kérdéseket, problémákat azonnal orvosolni tudjuk. Ez a szolgáltatásunk ügyfeleink számára teljes biztonságot nyújt, kiszállási költség nélkül pár másodpercen belül a "helyszínen vagyunk".

Elérhetőség