x

Kereskedelmi programrendszer

Az "enterTrade" készletgazdálkodás program kiskereskedelmi verzió fõbb jellemzõi

Az "enterTrade" kiskereskedelmi verziót kifejezetten az egyszerûsített eladás és készletkezelés funkció megvalósítására fejlesztettük ki. Minden funkció megtalálható benne, amely szükséges lehet micro és macro vállalkozások napi értékesítési és készletgazdálkodási feladatainak megoldásához. A program korlátlan raktár kezelésre,telephelyek / boltok online kapcsolatának kialakítására és összevonására alkalmas. Vonalkód, göngyöleg kezelés, pénzügyi funkciók. Fizetendõ Áfát és a kintlévõségeket is kezeli. Megrendelés, szállítólevél, számla menüpontok között a bizonylatok átadhatóak, összevonhatóak. A házipénztár és az idõszaki zárás funkciói az alkalmazottak elszámoltathatóságát teszik lehetõvé. Lekérdezésekkel átláthatóvá válik az árukészlet, a pénzforgalom és a cikkforgalom idõszakonkénti alakulása. A programot egy idõben több felhasználó is használhatja, jogosultsági rendszere beállítható.


- Saját LOGO, cégembléma feltüntetése a nyomtatványokra, számlára

- Szervízelés kezelése, igényes munkalap nyomtatása

- Kasszapénz kezelése tetszõleges illetve napi bontásban

- Eladásból, szervízbõl származó bevételek külön és egybevont nyilvántartása, árrés számítás

- Tartozás kezelésének áttekinthetõ kezelése

- Vonalkód olvasóval teljes kompatibilitás

- Több bolt illetve raktár közötti kapcsolat és átadás lehetõsége és annak követése

- Korlátlan számú ügyfél, termék és raktár tartható nyilván.

- Nettó illetve bruttó módon történõ elszámolás, mérlegelt átlagáras, vagy elszámoló áron történõ készletérték-számítás.

- Raktárkészlet kezelése, minimális mennyiség figyelése, árlista és raktári nyilvántartó karton készítése.

- Forgalmi listák, eladások adatai

- Vezetõi információk: ügyfélkörök, termékcsoportok forgalma, termékek, szolgáltatások értékesítési adatai

- Számos kényelmi funkció: beépített irányítószám-gyûjtemény, gyorsgombos elérések, valamint a felhasználókra szabható egyedi beállítások

- A listák áthelyezése pdf állományba.

- Lekérdezések Excelbe exportálásának lehetõsége.

- A program korlátlan számú gépen felhasználható.

- Automatizálható árúkészlet és árlista feltöltés a weblapra

A rendszer felsorolt, valamint további lehetõségeinek részletes ismertetéséhez kérje ingyenes helyszíni rendszerbemutatónkat. Várjuk érdeklõdését!

A programrendszerünk kommunikál a www.shoprenter.hu webáruházzal API kapcsolaton keresztül.

  • Az ENTERSys programban nyilvántartott termékek szinkronizálása a webáruházzal
  • A webáruházban regisztrált partnerek adatainak automatikus betöltése az ENTERSys programrendszerbe
  • A webáruházban leadott rendelések automatikus betöltése az ENTERSys programrendszerbe, melynek köszönhetően automatikusan csökkenthető vagy lefoglalható a készlet és szállítólevél és számla is készíthető.

Elérhetőség